Ga naar de inhoud
Er zijn 6 resultaten gevonden.
Reset filters

Vlaanderen zwemt, fietst, loopt!

Sociaalwetenschappelijk onderzoek naar triatlon en duatlon

Is Vlaanderen een groeiregio op het vlak van triatlon en duatlon? Wie is de Vlaming die vandaag aan triatlon of duatlon doet? Welke rol spelen de aanbieders hierin en welke…

Marketingcommunicatie in de sport

Tweede editie

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke wijzigingen doorgemaakt. Van een rustige weekendactiviteit evolueerde sport tot een complexe industrietak. Wie kan zich nog een sportgebeurtenis van enige allure bedenken die…

Sportsponsoring activeren!

Het basisboek sportsponsoring

De sportwereld heeft de afgelopen decennia belangrijke veranderingen doorgemaakt en sport evolueerde van een weekendactiviteit tot een heuse industrietak. Wie kan zich vandaag de dag nog een sportgebeurtenis voorstellen die…

Sportmarketingcommunicatie

Wie kan zich nog een sportevenement voorstellen dat niet gesponsord wordt? Wie kan zich nog een sportsponsor voorstellen die niet communiceert dat hij sponsor is? Niet alleen sportsponsoring, maar ook…

Vlaanderen fietst!

Sociaalwetenschappelijk onderzoek naar de fietssportmarkt

Deze publicatie brengt de Vlaamse fietssportmarkt vanuit een sociaalwetenschappelijk perspectief in kaart. Het boek is vanuit meerdere onderzoeksdisciplines opgebouwd. Zo wordt de fietssport zowel vanuit historische, economische, juridische, psychologische, sociologische…

Marketing-communicatie in de sport

Marketingcommunicatie in de sport bevat zowel de marketingcommunicatie van sport als de marketingcommunicatie door sport. Aan bod komen onder meer marketing, communicatie en sportsponsoring. Het boek is gericht op personen…