Ga naar de inhoud
Er zijn 7 resultaten gevonden.
Reset filters

Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport

Sportmarketing is een groeiend vakgebied dat een grote rol speelt in de internationale sportwereld. Binnen dit vakgebied wordt onderscheid gemaakt tussen marketing van sport en sport als marketingmiddel (sportsponsoring). In…

Sportmarketing, tweede editie

Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol is gaan spelen in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van…

Windsurfen, een lifestylesport op herhaling

Een onderzoek naar windsurfen in Nederland onder 313 regelmatige beoefenaren

Windsurfen is een betrekkelijk kleine sport met een turbulente historie waarover in Nederland tot nu toe weinig onderzoek is gedaan. Daarom is er vanuit het lectoraat van FEHT/SPECO een onderzoek opgestart om…

Sportsponsoring

Tweede editie

Sponsoring wordt steeds professioneler en is niet mer weg te denken uit de moderne sportwereld. Sportsponsoring bekijkt sponsoring vanuit het perspectief van zowel de sponsor als het sponsorobject. In vier delen behandelt…

Sportsponsoring

Bij het realiseren van hun communicatie- en salesdoelstellingen maken veel organisaties gebruik van sportsponsoring. Sponsoring wordt bovendien steeds professioneler en is niet meer weg te denken uit de moderne sportwereld.…

Sportmarketing, derde editie

Sportmarketing is een relatief jong vakgebied dat een steeds grotere rol speelt in de sportwereld. Het marketingperspectief is goed toepasbaar op de specifieke cultuur, structuur en dynamiek van de sportmarkt.…

Sportmarketing

Dit boek is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en bekijkt de sport dan ook vanuit een marktgerichte visie. Het eerste deel laat zien op welke markten sportmarketing van toepassing is.…