Cookies & Privacy

Wij maken gebruik van cookies. Lees meer hierover in ons privacybeleid. We respecteren uw privacy, daarom geven we controle over de manier waarop we met gegevens omgaan.

Altijd actief

Noodzakelijke cookies zijn cruciaal voor de basisfuncties van de website en zonder deze werkt de website niet op de beoogde manier.Deze cookies slaan geen persoonlijk identificeerbare gegevens op.

Functionele cookies helpen bepaalde functionaliteiten uit te voeren, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.

Geen cookies weer te geven

Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over de statistieken van het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.

Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.

Geen cookies weer te geven

Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers gepersonaliseerde advertenties te bezorgen op basis van de eerder bezochte pagina's en om de effectiviteit van de advertentiecampagne te analyseren.

Geen cookies weer te geven

Ga naar de inhoud
Er zijn 3 resultaten gevonden.
Reset filters

Alliantiekaartspel

Samenwerken in allianties, netwerken en partnerships

Het 'Alliantiekaartspel' helpt mensen met elkaar in gesprek te gaan en zo aan een betere en succesvollere samenwerking te bouwen. Het 'Alliantiekaartspel' bestaat uit 133 kaarten en is gebaseerd op…

GfK jaargids 2014

Inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

Deze 'GfK jaargids 2014' bevat artikelen met onderzoeksresultaten en weetjes. Inhoudelijk zijn enkele wijzigingen doorgevoerd. Daarbij is gekozen voor een opzet die parallel loopt met de belangrijkste markten of sectoren…

GfK jaargids 2013

Inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2012 hebben beziggehouden. Onderwerpen die in deze editie aan de orde komen zijn onder andere retailing 3.0, e-consumenten, digitale media,…