Het begint bij kijken
Hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (3)
Samenvatting
“Die klas 2 havo B is zo druk. Ik kan er niets mee. Ik ben meer bezig met orde houden dan met lesgeven. Er valt geen land mee te bezeilen. Als het Kees niet is dan is het Joram wel die de boel op stelten zet. Er is altijd wel wat. Na een uurtje lesgeven 2 havo B ben ik bekaf, terwijl ik in 2 havo C bijna niets hoef te doen. Die klas lijkt wel vanzelf te lopen. Ik denk wel eens, als ik daar nièt bij zou zijn doen ze ook wat er op het programma staat voor die dag”.
Literatuurverwijzing: Collot D'Escury, A.C.D., Beusekom, R. van, & Dokman, I (2015, februari). Het begint bij kijken: hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (3). Lichamelijke opvoeding 103 (pp. 31-34)